دختر استقلالی

چگونه به استقلال بزرگ برای رسیدن به هدفش در اسیا یاری رسانیم

مسابقه های جام باشگاهای اسیا دوباره در حال اغاز گردیدن است. اهمیت ویژه این مسابقه ها و راه دشواری که باید تمامی تیمها برای بالارفتن از مراحل گوناگون و رسیدن به موفقیت های بزرگ بپیمایند بر کسی پوشیده نیست.

سال گذشته با توجه به شرایطی که وجود داشت استقلال مجبور شد که قبل از بازی های گروهی دو بازی پلی اف انجام دهد که البته با وجود شرایط بسیاری سختی که استقلال در ان دوران داشت توانست با شایستگی مراحل پلی اف و گروهی رو بپیماید ولی سرانجام به هر دلیل به انچه میخاست یعنی رویای دیرین ملیونها استقلالی و ستاره ی سوم اسیا دست نیافت.

امسال خوشبختانه با توجه به قهرمانی استقلال در سال گذشته در جام حذفی نیازی به حضور در مراحل پلی اف بوجود نیامد و استقلال باید مسابقات خود را از مرحله ی گروهی اغاز کند.

با توجه به اینکه استقلال در گروه دشواری قرار دارد بالارفتن از این گروه خود میتواند یک موفقیت ارزشمند باشد البته با توجه به قدرت و سابقه ی درخشان استقلال بزرگ در اسیا این باشگاه بزرگ و پرطرفدار قدرت شکست دادن هر تیمی را در اسیا داراست.

بهرحال به نظر من اگر برعکس سال گذشته که هیاهو و فشار بار روانی ناشی از کهکشانی ، کهکشانی کردن ها و صد البته مصدومیت ها و دیگر موضوعاتی که همه میدانیم از هر طرف استقلال مظلوم را در تنگنا قرار داده بود وجود نداشته باشد و تمام تلاش برای مرحله به مرحله جلو رفتن در این مسابقات ارزشمند بکار گرفته شود بدون شک شانس استقلال برای موفقیت های بزرگ بیشتر و بیشتر خاهد شد.

پس اکنون بدون انکه بیش از اندازه روی قدرت بازیکنان استقلال تاکید کنیم و یا از اکنون خود را قهرمان اسیا بدانیم بهتر است فقط روی بالا رفتن از همین گروه و ارزش بسیار زیاد این کار مانور بدهیم چون این موضوع خود میتواند بهترین کمک به استقلال بزرگ برای رسیدن به هدف نهایی خود باشد.

نکته مهم دیگر حمایت گسترده و پرشور تا اخرین لحظه ی بازی از استقلال در بازی هایی است که میزبان هستیم و هرگز نباید فراموش کرد که وقتی تیمی در بازی عقب می افتد حتا اگر این عقب افتادگی با دو یا سه گل باشد امکان جبران ان در صورت حمایت گسترده ی هواداران وجود دارد و هیچ چیز به اندازه ی حمایت هواداران در این شرایط نمیتواند نجات بخش باشد.

به امید سربلندی استقلال و استقلالی و بالارفتن از این گروه دشوار اسیا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->